Autóillatosító kollekcióval újít a TheVR, de van egy meglepetés is

A TheVR shop nemrég egy remek Autóillatosító kollekcióval bővült, de a srácok készültek egy kis meglepetéssel is.

Kétségtelen, hogy bár a TheVR streamek az utóbbi időben elég alapos változáson mentek keresztül, a csapat népszerűsége töretlen, arról nem is beszélve, hogy néha igazán meg tudnak minket lepni. A Shop például néha olyan termékekkel bővül, amiket azonnal elkapkod a nép, ráadásul egyes termékek sokszor limitált kiadásban jelennek meg. A múlt hétvégén a csapat az autósokat lepte meg egy frissítő autóillatosító kollekcióval, amihez érkezett egy meglepetés is.

TheVR Autóillatosító

A nemrég megjelent illatosító-kollekció összesen 4 változatban kapható: Vanília Shake, Dinnyés Rágó, Cseresznye pálinka és Kókusz fagyi. Szó se róla, elég különleges illatok, de a csapattól várható volt, hogy törekszenek a különlegességre. A leírás szerint az illatosítót bármilyen zárt térben használhatod, az illat intenzitása 1-2 hét után csökken, illetve szűnik meg, de ezt követően is ékes dísze maradhat az autódnak a monokróm WeAreTheVR logó. A termék mérete 100 x 65 x 2 mm, egyedi fejlesztésű prémium papírból készült, a grafika kétoldalú, a hátoldalon a kép inverze látható, az illatosítók egységesen fekete-fehér színűek, de előfordulhat, hogy az illatanyag kissé megszínezi a fehér részt. Ahogy azt a TheVR termékekről megszokhattuk, ezúttal is magyar termékről van szó, így vásárlásoddal hazai vállalkozást támogatsz. Mindegyik 2000 forint.

A meglepetés pedig az, hogy érkezett egy igen nagy, 70 x 150 cm-es, 100% pamut törölköző, szépen nagy logóval, 9.900 forintért.

Az autóillatosítókról általában

Az autóillatósítók története a 20. század közepén indult, amikor az autók elterjedésével megjelent az igény a kellemesebb utastéri élményre. Az 1950-es években jelent meg az első ismert autóillatósító, a mára klasszikussá vált fás illatú “Little Trees” illatfát 1952-ben találták fel az Egyesült Államokban. Ezt egy kanadai származású vegyész, Julius Sämann fejlesztette ki, miután egy teherautósofőr panaszkodott a tej szagára a fülkében. Az 1960–1980-as években az illatosítófák világszerte elterjedtek, különböző illatokban és színekben, gyakran divatkiegészítőként is funkcionálva. Az 1990-es években megjelentek a spray-k, gélek és szellőzőrácsra csíptethető illatosítók, amelyek modernebb alternatívát kínáltak. A 2000-es évektől napjainkig a piacon már prémium illatok, természetes alapú frissítők, elektromos illatosítók és dizájntermékek is kaphatók, amelyek nemcsak szagsemlegesítésre, hanem életstílus-kiegészítőként is szolgálnak. Ma az autóillatósítók a praktikum és a személyes ízlés kifejezésének keverékeként vannak jelen.

Betöltés...
Keresés
Keresés