A Call of Duty: Black Ops 7 béta időszaka október 2-án startolt el, a játékosok pedig egészen október 9-ig próbálgathatták az újdonságokat. Ezúttal valódi veszély is leselkedik a sorozatra, hiszen a Battlefield 6 erős ellenfélnek bizonyul majd az elkövetkezendő időszakban. Nem véletlen, hogy a Call of Duty fejlesztői szokatlan módon hallgatnak a közösségre. Augusztusban például 2 nap alatt megváltoztatták a skinekkel kapcsolatos döntésüket, ennek köszönhetően pedig a Black Ops 7 nem kapja meg a Black Ops 6 bugyuta, színes kozmetikai tárgyait.
A játékosok azonban évek óta kértek ennél sokkal fontosabb dolgokat is. Ide sorolhatjuk a Skill-Based Match Making, azaz az SBMM rendszer kivételét. Az SBMM papíron egy jó megoldás, hiszen elméleti szinten azonos tudással rendelkező játékosokat igyekszik egy szerverre terelni. Igen ám, de ennek köszönhetően minden meccs nehéz, izzadós, hiszen egyik csapat sem számottevően erősebb vagy gyengébb a másiknál. A játékosok pedig néha bizony lazítanának is. A fejlesztők a béta során teszteltek is egy olyan módot, melyben szinte nullára redukálták az SBMM rendszert.
A Black Ops 7 fejlesztői ebben a három dologban is hallgatnak a közösségre
BREAKING: Call of Duty: Black Ops 7 will have OPEN Matchmaking at launch AND have non-disbanding lobbies in MP at launch. pic.twitter.com/tHrWBO9RAn
— CharlieIntel (@charlieINTEL) October 9, 2025
Nos, úgy tűnik, hogy a fenti tesztelések célt értek, hiszen a béta időszak végeztével három fontos változtatást is belengettek a Black Ops 7 fejlesztői:
- A Black Ops 7 alapértelmezett meccskeresése a bétában tesztelt Open mód lesz, melyben szinte elhanyagolható lesz az SBMM mértéke. Ennek köszönhetően igazán könnyű meccsekkel is találkozhatnak a játékosok, de természetesen olyan is előfordulhat majd, amikor ők lesznek porig alázva.
- A Persistent Lobby funkciónak köszönhetően a meccsek során kialakult csapatok nem fognak szétesni minden meccs után, a játékosok együtt maradnak a következő mérkőzésekre is.
- Az Aim Assist funkciót szintén átdolgozzák a fejlesztők, hogy még kiegyensúlyozottabb körülményeket teremtsenek a szervereken a kontrolleres és egeres felhasználók között.
Jól látható, hogy mindhárom változás olyan témaköröket érint, melyek régóta zavarták a közösséget. Az elmúlt években azonban nem reagáltak ezekre a fejlesztők, úgy tűnik, hogy a Battlefield 6 kellett ehhez.
