A skót dark fantasy roguelike „Dynasty Warriors” olyan, mint egy lázálom, van benne potenciál

Ez a skót dark fantasy játék teljesen olyan, mint egy fura Dynasty Warriors, de a roguelike elemek miatt van benne potenciál.

Ha még emlékeztek rá, volt az az 1995-ös Mel Gibson film, a Rettenthetetlen, ami a skót lovag William Wallace első függetlenségi háború alatti csatáinak fiktív újrafeldolgozása volt, tele nyilvánvaló történelmi pontatlanságokkal. A dátumok nem stimmeltek és ami a legrosszabb: a film nem is foglalkozott azzal az időszakkal Wallace életében, amikor egy démoni meteor csapódott Skócia szívébe, és a megszálló angol erőket mutánsok hadseregévé változtatta, akik olvadt, átkozott vasba öltöztek. Elismerem, hogy ez utóbbi részletet a történészek nem igazán ismerik, mert ez csupán a Tears of Metal játék alapja. Ez egy hack-and-slash roguelike játék, aminek játszható demója már elérhető a Steamen. Ez egy dark fantasy Dynasty Warriors, ami egy száműzött skótokból álló légiót követ, és ami elég jónak tűnik. De beismerem, hogy én nagy Dynasta Warriors rajongó vagyok.

Olyan mint a Dynasty Warriors, de inkább dark fantasy

A Tears of Metal legnagyobb erőssége a kinézete. Vastagon húzott, vázlatos képregény stílusa van, firkált kiemelésekkel és effektusokkal, amelyek hangsúlyozzák a szerencsétlen angol gyalogosok tucatjainak feldarabolását. Abban más, mint a DW, hogy itt ugye runok vannak, ahogy haladsz előre csatáról csatára, olyan fejlesztéseket kapsz, amik új effektusokat adnak a támadásaidhoz, kitéréshez és blokkoláshoz. Ahogy a Hades-ben az istenek áldásai bizonyos mechanikai szinergiákra épülnek, úgy a Tears of Metal fejlesztései is tematikus klánokhoz kapcsolódnak.

A Caithness klán például a kézművesek klánja, akik hisznek abban, hogy ezer ember köteléke erősebb, mint egy ember akarata. Fejlesztéseik révén a támadások káros fénynyalábokat lőnek ki, amelyek láncolatban haladnak az ellenségek között, mások pedig „Refracted” debuffot alkalmaznak, ami miatt az ellenségek további sebzést szenvednek. Más klánok sugárszerű Smite sebzést adnak, vagy olyan gömböket, amik összegyűjtésük után megkeresik és sebzik az ellenségeket, vagy halmozható, késleltetett sebzésű debuffokat, amik lejártakor nagy mennyiségű életerőt vonnak el. A gyűjthető talizmánok, a feloldható szövetségesek, valamint a runok közötti karaktered felszerelésének és a parancsnoksága alatt álló csapatok fejlesztése úgy tűnik, hogy rengeteg potenciális szinergiát kínál majd.

Oké, oké, én szeretem ezt a műfajt, szóval elfogult vagyok, szerintem érdemes kipróbálni. Alig várom, hogy a megjelenéskor teljes verzióban kipróbálhassam. A Tears of Metal megjelenése 2025 vége előtt várható, de egy demo segítségével már most kipróbálható a Steamen.

Betöltés...
Keresés
Keresés