Sokak szívét fogja hevesen megdobogtatni a frissen bejelentett Loulan: The Cursed Sand, ami egyszerre egy Prince of Persia, egy klasszikus God of War, és egy modernebb akció-RPG. Ami viszont biztos, hogy senki sem a története miatt fog beleszerelmesedni, ami első blikkre nem sokkal rétegeltebb az első Mario-játékokénál: eltűnt a hercegnő, a hős szerelmes száműzetésből visszatérő testőr pedig a megmentésére siet.
A Loulan: The Cursed Sand világa azonban a történeténél sokkalta érdekesebb, amiben bár felfedezhetünk történelmi átfedéseket, a főszerep a misztikummal alaposan kiszínezett kínai fantáziavilágé. A testőrünk a PoP névtelen hercegéhez és Kratoshoz hasonlóan megannyi különleges tulajdonsággal bír; az egyik legfontosabb például az alakváltó képessége, amivel szükség szerint váltogathat a homok és a csontváz formája között. Ez pedig nem csak a kinézetére van nagy hatással: egyáltalán nem mindegy, hogy a harcokban vagy a felfedezések során melyik formát használjuk, mindkettő más és más lehetőségeket nyit meg előttünk.
A látványvilág is a két említett nagy klasszikus összeházasítása, ami egészen pazarul fest, a játékmenet – úgy a harcrendszer – viszont az eredeti God of War-játékokhoz áll közelebb. Haladunk előre a többnyire lineáris pályákra tagolt Loulan városában, ahol alkalomadtán letérhetünk az ösvényről, csapdákat kerülgetünk, egyszerűbb feladványokat oldunk meg, miközben mindenféle bestia próbálja általában túlerőben utunkat állni, de nem ritkán ugrik a nyakunkba egy-egy nagyobb és keményebb szörnyeteg is. A dolgunk nyilvánvaló: minddel végezni, amihez a két alak egyedi, teljesen eltérő és fejleszthető képességei segítenek majd hozzá.
