Alig egy héttel azután, hogy a Valve teljesen szétbombázta a CS2 skinek piacát, máris megérkezett a soron következő frissítés. Az óriáscég munkatársai nem igazán pihennek, hiszen jól tudják, hogy a november végi, december eleji Budapest Major idejére még jobb állapotba kell hozni a játékot. Az elmúlt időszakban kifejezetten sokszor hallgattak a játékosok visszajelzéseire, remélhetőleg ez lesz az iránymutató magatartás az elkövetkezendő évekre is. Sajnos több mint 2 évvel a játék megjelenése után is rengeteg bug, hiba nehezíti meg a játékosok életét. A játék teljesítménye még mindig hagy maga után kivetnivalót, ahogy bizony a csalók száma sem akar csökkenni. Nézzük is, hogy mit tartogat a legújabb Counter-Strike 2 frissítés!
Több, idegesítő hibát is javítottak a CS2 fejlesztők
Release Notes for Today’s CS2 Update
I took a nap after waiting 4 hours, baam, update is live 🤧 pic.twitter.com/0nI8R6vYEO
— Thour (@ThourCS2) October 30, 2025
A frissítés új dolgot nem hozott magával, a fejlesztők egyértelműen a hibajavításokat helyezték most előtérbe:
- Mostantól nem mozognak szaggatottan, akadozottan a karakterek, ha egymáshoz érnek.
- A távcső/scope ki- és bezoomolás hangja mostantól már kliens oldalon játszódik le, így nem kell várni a szerver válaszára, kevésbé érződik majd elcsúszottnak
- Retake módban mostantól M4A1-S és M4A4 kártyákra is érdemes készülni, ha a játékos mindkét fegyvert használja a CT loadoutjában.
- Több fegyver animációján is javítottak a fejlesztők, ide sorolva a CZ75- Auto, SSG 08, AUG és GALIL AR fegyvereket.
- A teljesítményt illetően is érkeztek kisebb-nagyobb javítások.
- A játék stabilitása is javult, ahogy bizony visszajátszás nézése közben is jobb élmény fogadja majd a játékosokat.
Az első két változás mindenképp üdvözölendő, hiszen igencsak megnehezítették a játékosok dolgát. Jól látható az is, hogy a nemrégiben bevezetett animációs rendszer még bőven félkész állapotban tetszeleg, de nagyobb változást már rossz ötlet lehet bevetni a Major előtt. Az első mérések alapján az FPS nem változott számottevően, ám sok esetben a mikro-akadások, FPS zuhanások ölik meg a játékélményt, nem is az átlag FPS változása.

 
                         
             
             
             
             
             
             
            