Kiderült, hogy miért érzed furának a célzást Battlefield 6-ban

A Battlefield 6 október 10-én jelent meg, a játékosok már több mint egy hónapja csaphatnak össze a játék szerverein. Október 28-án megérkezett a RedSec nevet viselő, teljesen ingyenes, battle royale stílusú játékmód is a menübe, mely még több játékost magával hozott. A fejlesztők szinte minden héten jelentkeznek valamilyen frissítéssel, melyben a játékosok visszajelzéseire reagálnak. Ide sorolhatjuk az XP pontszámok alakulását, a vizuális hibák javítását vagy éppen az egyes módok kisebb-nagyobb változásait.

A fentiek alapján remekül leszűrhető, hogy a Battlefield 6 fejlesztői igyekeznek minden komoly hibára, problémára reagálni, akár már napokon belül. A játékosok már a megjelenés óta úgy érzik azonban, hogy a célzással nem stimmel valami. Sokan meg sem tudják pontosan fogalmazni, hogy mi a fura érzés oka, ám érezhetően frusztrálja őket. A RedSec megérkezésével pedig tovább bővült a panaszkodó játékosok száma, teljesen érthető okokból. Szerencsére a közösség tagjai meg is találták a választ erre a kérdéskörre, mely bizony nem túl pozitív.

Ezért érzed furának Battlefield 6-ban a célzást

A játékosok leginkább arra panaszkodtak, hogy túl távolinak érzik a fegyver célzókáját ADS nézet közben. Nos, a panasz teljesen jogos, hiszen míg a korábbi Battlefield címekben, például a 2042-ben volt lehetőség arra, hogy az ADS nézet FOV-ját, azaz látómezejét, látószögét szabadon és külön módosítsák a játékosok, addig az új címben ez automatikusan igazodik az általános FOV-hoz és nem is nagyon állítható. A Battlefield 6 fejlesztői tudatosan döntöttek így és ezt bizony nem is nagyon akarják megváltoztatni, bár az egyik vezető fejlesztő aktívan teszteli, hogy mit is lehetne tenni a jelenséggel. Jelenleg azonban nincs más opciód: ha közelebbinek akarod érezni a célpontodat egy nagyobb nagyítással rendelkező scope-ot kell felaggatnod a fegyveredre.

Betöltés...
Keresés
Keresés