A Battlefield 6 első szezonja október 28-án vette kezdetét. A fejlesztők azonban a Call of Duty „Reloaded” frissítéseihez hasonlóan több, nagyobb csomagra osztották fel a szezon közben érkező tartalmakat. Ennek köszönhetően szinte minden 3. hétben élesedik majd sok-sok újdonság, a játékosok egy percig nem fognak unatkozni az év végéig. Ezek a javítócsomagok azonban nem csak fejlesztéseket rejtenek, hanem rengeteg hibajavítást is, melyek mellett szintén nem mehetünk el szó nélkül. A jelek alapján a Battlefield 6 fejlesztői is aktívan monitorozzák a játékosok visszajelzéseit, erről árulkodik a november 18-án élesedett legújabb csomag is.
Ezeket hozta el a Battlefield 6 legújabb frissítése

A BattlePulse csapata szerencsére összefoglalta a frissítés tartalmát, meglehetősen egyszerű és közérthető formában.
- Aim Assist Reset – A fejlesztők alakítottak a célzás rásegítés módján és formáján, az Open Beta állapotokat szerették volna visszahozni
- Kontroller változások:
- Mostantól simább a célzási élmény
- A Deadzone értékeket helyesen kezeli a játék, eddig 10%-os érték alatt ignorálta
- Még megbízhatóbb lesz a joystickok kezelése, a gyorsulás is jobb lett
- Fegyverek pontossága is sokat javult, a visszarúgás mértéke és maga a lövési élmény is jobb lett a frissítést követően. Sokkal jobban tanulhatóak és konzisztensebbek a fegyverek visszarúgásai, ahogy bizony a nagy távolságú pötyögtetés is jobb lett.
- Alakultak a tárgyak is:
- Javították a Motion Sensor, C4 és Mortar tárgyakat
- A gadget animációk szebbek és jobbak lettek
- A járművek is változtak:
- Mostantól a kamera ugrások, a hitboxok vagy éppen a turretek hibás működése is javul
- A lövési effektek is sokkal konzisztensebbek lettek
- A felhasználói felület is javult:
- A knockolt játékosok is megjelennek a kill logon
- A csapattársak színe is helyesen jelennek meg
- A Strikepoint felület is egyszerűsödött, javult
- A küldetéseket is könnyedebben olvashatják le a játékosok
- A hangok is finomodtak:
- Új mozgással, lövéssel és pingeléssel kapcsolatos hangok érkeztek a játékba
- A korábban hiányzó újratöltési hangokat is pótolták a fejlesztők
- A környezeti hangok is javultak, de a víz alatti és úszás zajok is sokkal jobbak lettek
A fentieken kívül érkezett egy új pálya is, mely az Eastwood nevet viseli magán, valamint egy új játékmód is, mellyel Sabotage néven találkozhatsz a menüben. A fejlesztők ezen kívül javították az Nvidia Reflex hibáját, mely mostantól nem korlátoz le 300 FPS-re.
