Felsorolni is nehéz a Battlefield 6 legújabb fejlesztéseit

A Battlefield 6 első szezonja október 28-án vette kezdetét. A fejlesztők azonban a Call of Duty „Reloaded” frissítéseihez hasonlóan több, nagyobb csomagra osztották fel a szezon közben érkező tartalmakat. Ennek köszönhetően szinte minden 3. hétben élesedik majd sok-sok újdonság, a játékosok egy percig nem fognak unatkozni az év végéig. Ezek a javítócsomagok azonban nem csak fejlesztéseket rejtenek, hanem rengeteg hibajavítást is, melyek mellett szintén nem mehetünk el szó nélkül. A jelek alapján a Battlefield 6 fejlesztői is aktívan monitorozzák a játékosok visszajelzéseit, erről árulkodik a november 18-án élesedett legújabb csomag is.

Ezeket hozta el a Battlefield 6 legújabb frissítése

Rengeteg hibajavítást hozott a Battlefield 6 új frissítése
Rengeteg hibajavítást hozott a Battlefield 6 új frissítése

A BattlePulse csapata szerencsére összefoglalta a frissítés tartalmát, meglehetősen egyszerű és közérthető formában.

  • Aim Assist Reset – A fejlesztők alakítottak a célzás rásegítés módján és formáján, az Open Beta állapotokat szerették volna visszahozni
  • Kontroller változások:
    • Mostantól simább a célzási élmény
    • A Deadzone értékeket helyesen kezeli a játék, eddig 10%-os érték alatt ignorálta
    • Még megbízhatóbb lesz a joystickok kezelése, a gyorsulás is jobb lett
  • Fegyverek pontossága is sokat javult, a visszarúgás mértéke és maga a lövési élmény is jobb lett a frissítést követően. Sokkal jobban tanulhatóak és konzisztensebbek a fegyverek visszarúgásai, ahogy bizony a nagy távolságú pötyögtetés is jobb lett.
  • Alakultak a tárgyak is:
    • Javították a Motion Sensor, C4 és Mortar tárgyakat
    • A gadget animációk szebbek és jobbak lettek
  • A járművek is változtak:
    • Mostantól a kamera ugrások, a hitboxok vagy éppen a turretek hibás működése is javul
    • A lövési effektek is sokkal konzisztensebbek lettek
  • A felhasználói felület is javult:
    • A knockolt játékosok is megjelennek a kill logon
    • A csapattársak színe is helyesen jelennek meg
    • A Strikepoint felület is egyszerűsödött, javult
    • A küldetéseket is könnyedebben olvashatják le a játékosok
  • A hangok is finomodtak:
    • Új mozgással, lövéssel és pingeléssel kapcsolatos hangok érkeztek a játékba
    • A korábban hiányzó újratöltési hangokat is pótolták a fejlesztők
    • A környezeti hangok is javultak, de a víz alatti és úszás zajok is sokkal jobbak lettek

A fentieken kívül érkezett egy új pálya is, mely az Eastwood nevet viseli magán, valamint egy új játékmód is, mellyel Sabotage néven találkozhatsz a menüben. A fejlesztők ezen kívül javították az Nvidia Reflex hibáját, mely mostantól nem korlátoz le 300 FPS-re.

Betöltés...
Keresés
Keresés