Ahogy sejteni lehetett, sem a Battlefield 6, sem pedig a Call of Duty: Black Ops 7 nem lett hibátlan. Béta tesztek ide vagy oda, a megjelenés után folyamatosan érkeznek a hibajavító frissítések. A több millió programkódból álló játékoknál ez nem okozhat meglepetést, főleg akkor, amikor több ezernyi konfigurációval találkoznak a különböző PC-ken. Szerencsére mindkét játék fejlesztői csapata aktív, állandó jelleggel monitorozzák a bugokat, a játékosok jelentéseit vagy éppen a szerverek állapotát.
A hibákat több csoportra is feloszthatjuk. Vannak olyan jelenségek, mely bár zavaróak, klasszikus értelemben nem szólnak bele a játékmenetbe. Ide sorolhatjuk a küldetések nehézségét, a lassú XP fejlődést vagy éppen az akadozó menüpontokat. Aztán vannak azok a hibák is, melyeken a meccsek végkimenetele is múlhat. Ilyen lehet a lépéshangok nem megfelelő finomhangolása, a fegyverek irreális visszarúgása, de a vizuális anomáliák is ebbe a kategóriába tartoznak. Az ilyen jellegű hibákat pedig a Battlefield 6 és Call of Duty fejlesztői is elsődlegesként kezelik.
Ne aggódj, hamarosan már tényleg látni fogod a Battlefield 6 ellenfeleidet
Not really, it’s not good that’s for sure. We’re discussing player visibility constantly and will be iterating on it for the upcoming updates. It won’t be all in a single update as there is a lot to look at and it’s a balance to strike between art and gameplay.
— Florian – DRUNKKZ3 (@DRUNKKZ3) November 27, 2025
A Battlefield 6 játékosok jelen pillanatban két hibajelenség miatt aggódnak a legjobban. A lépéshangok hiánya nagyon zavaró, ám a fejlesztők elárulták, hogy dolgoznak a hibajavításon. A másik hatalmas problémát a láthatóság okozza, sokszor nehéz kiszúrni az ellenfeleket a pályán. Szerencsére a fejlesztők is partnerek ebben. Néhány órával a játék egyik vezető fejlesztője elárulta, hogy az elkövetkezendő időszakban folyamatosan fejlesztenek majd az ellenfelek láthatóságán. Nem egy, nagy frissítésre érdemes majd készülni, hanem több kisebb javításra, míg el nem éri a játék a tökéletes állapotot. Nem lesz egyszerű folyamat, hiszen a játék művészi oldalát is meg kell őrizni, nem csak a játékmenetre kell fókuszálni.
