Az Ubisoft az AC Shadows után is megtartja a két-főszereplős vonalat

Úgy tűnik, hogy a Ubisoft-nak bejött ez a dupla-főszereplős vonal az Assassin’s Creed Shadows-nál, szóval megtarthatják.

Nagyon nem volt egyszerű az Assassin’s Creed Shadows dolga, hiszen már a bejelentéskor óriási volt a felháborodás a játékban látható fekete szamuráj miatt. Még a japánok is úgy érezték, hogy ez sérti a történelmüket, végül aztán, amikor a játék megjelent, szép lassan elcsendesültek ezek a hangok. A játék ugyanis nem lett éppen rossz, a két főszereplő dinamikája és története pedig egész jól sikerült. Persze nem lehet a sok-sok AC rész közt kiemelkedőnek tekinteni, de végülis nem lett olyan rossza a fogadtatása, mint azt sokan gondolták. Sőt: a Ubisoft saját bevételi előrejelzéseit is felülmúlta a játék, amiben szabadon választhatunk minden esetben a két főszereplő közt. Ez annyire bejött, hogy lehet, megtartják.

A Ubisoft és a két főszereplő

A funkció persze önmagában nem új, hiszen már az Assassin’s Creed Syndicate esetében is láttuk, amikor Jacob és Evie Frye szintén együttműködtek a történet során, de többnyire csak külsőleg volt különbség közöttük. Naoe és Yasuke viszont teljesen mások, az egyik a lopakodásra koncentrál, míg a másik tankként működik. Simon Lemay-Comtois társrendező elmondta, hogy a Shadows megjelenését követő negatív visszhang nem volt olyan erős, hogy ezt a funkciót elfelejtsék.

A két főszereplő nagyon furcsa módon megoszthatja a játékosokat, nem?” – mondta Lemay-Comtois a GamesRadar+ interjújában. „Ez nem csak arról szól, hogy »Nos, én inkább a harcokat szeretem, ezért Yasukét preferálom«. Vannak, akik egyszerűen nem szeretik az egyik karaktert, és nem szeretnek vele játszani. Ez igaz volt Evie és Jacob esetében is, de Naoe és Yasuke esetében még inkább így van. De mi tudtuk ezt. Tudtuk, hogy ha belevágunk, ez egy kicsit megoszthatja a rajongóinkat is.”

Hagyományosan az Assassin’s Creed főszereplői mind a lopakodást, mind a harcot mesteri szinten űzték. Eivor vagy Kassanda nehéz páncélban is fürgén mozogtak. A Shadows azonban megváltoztatta ezt, és mindkettőjüknek saját harcmodort adott. Sőt, vannak olyan esetek is, amikor Yasuke parkourozni próbál, és viccesen elesik. Attól függően, hogy milyen típusú játékos vagy, előfordulhat, hogy az egyiket jobban szereted játszani, mint a másikat. Yasuke képességfájával kapcsolatos kezdeti negatív visszhang ellenére az Assassin’s Creed Shadows összességében elég jól teljesített.

Sőt, Lemay-Comtois szerint elképzelhető, hogy a sorozat jövőbeli részeiben is visszatér ez a formula. „Azt hiszem, a tanulság számunkra az, hogy igen, a jövőben több két-főszereplős játékot is készíthetünk – ha van rá jó okunk a narratíva és a környezet szempontjából” – tette hozzá Lemay-Comtois.

Betöltés...
Keresés
Keresés