A Call of Duty Black Ops 7 bétája már október 2-án kezdetét vette, ám az igazán izgalmas időszak vasárnap estétől startolt el. Az esti óráktól kezdődően már minden játékos belevethette magát a meccsekbe, nem volt szükség sem Game Pass előfizetésre, sem előrendelésre. A fejlesztők már az első napokban hozzányúltak a fegyverekhez, ahogy bizony a béta által kiosztott XP-n is folyamatosan finomítottak. Ezúttal talán az átlagosnál is jobban reagálnak a közösség panaszaira a fejlesztők, hiszen a Battlefield 6 kemény ellenfélnek bizonyul majd idén. A fejlesztők már a COD: Next esemény során elárulták, hogy egy új játékmódot is köszönthetünk majd a menüben, mely az Overload nevet viseli majd magán.
Ezt tudja a Call of Duty Overload módja
Az Overload a Call of Duty: Black Ops 7 egyik új, intenzív, objektívalapú multiplayer módja, ahol két csapat küzd egy különleges eszköz megszerzéséért és az ellenséges zónákba juttatásáért, hogy aztán azt túlterhelhessék az ellenség térfelén. Nem nehéz kitalálni, hogy ebből jött az Overload név, hiszen szó szerint túlterhelést jelent. A meccs során a csapatok váltakoznak a támadó és védekező szerepében, a kulcs pedig a fentebb említett Overload Device majd a történetben. A csapatoknak érdemes a különleges eszköz mellett maradnia, hiszen például az ölések is jóval jobban számítanak, ha azok az eszköz közelében történnek.

A meccs kezdetén az Overload Device a pálya középpontján bukkan fel, később azonban három kijelölt spawn helyen kell majd keresni. Egyszerre csak egy játékos cipelheti az eszközt, halál esetén pedig a tűzpárbaj helyszínén marad a kütyü. Pontszerzés esetén, vagy ha a hordozó kiesik a pályáról, akkor pedig a fentebb említett spawn helyek valamelyikére kerül az eszköz. A meccset két félidőre osztották a programozók, ha az egyik csapat eléri a 4 pontot, akkor vége a félidőnek és szerepet cserélnek az alakulatok. A győztes eldöntése sem nehéz feladat, za csapat nyer, amelyik előbb eléri a 8 pontot. Döntetlen állás esetén a „hirtelen halál” elve érvényesül, 2 perces időtartammal, újraéledés nélkül. A tapasztalatok alapján dinamikus móddal sikerült bővíteni a Call of Duty játékok tárházát, ám a végleges változatra nagy eséllyel finomítanak rajta a fejlesztők a közösség visszajelzései alapján.