Most már láthatod, hogy miért mentek mellé a lövéseid CS2-ben

Már csak alig néhány hét választ el minket a budapesti CS2 Majortől. A szervezők éppen az elmúlt napokban jelentették be, hogy a döntő mostantól BO5-ös formátumot kap, azaz legalább 3 pályát kell majd nyernie a győztes csapatnak. Ez nem csak izgalmasabb, de hosszabb lezárást is ígér, melyből a nézők is csak profitálhatnak. A Valve a Major versenyek előtt kiemelten sok frissítést szállít, úgy tűnik, hogy ezúttal sem töri meg ezt a jó szokását. Néhány perccel ezelőtt érkezett meg a Counter-Strike 2 legújabb frissítése, mely egy olyan fejlesztést hozott magával, amelyet régóta kér már a közösség. Nézzük is, hogy mit tartogat az új frissítés!

Pontosabb visszajátszást hozott magával a CS2 új frissítése

A Valve fejlesztői nem is vártak ki sokat, rögtön megosztották a javítási jegyzéket a közösséggel:

  • Mostantól a levegőben történő gyorsulás is helyes értékekkel dolgozik, ahogy bizony a rámpán történő csúszás is helyesen viselkedik. Nem nehéz kitalálni, hogy ez a „surf” pályák és módok rajongóinak kedvez.
  • Mostantól lövés után nem lassul be a Sniper fegyverek kizoomolása, azonos időtartammal történik majd minden esetben.
  • A G3SG1 animáción is javítottak a fejlesztők.
  • Mostantól a konzol csúszkája megfelelően reagál az egérkattintásokra.

A frissítés sztárja azonban a fenti X üzenetben megpillantható, TrueView nevet viselő fejlesztés lehet majd. A TrueView-nak köszönhetően mostantól a demók visszajátszásakor jóval valósabb képet kaphatunk a meccsekről. Korábban a demók a szerver nézőpontját tükrözték, mely sok esetben félrevezetőnek tűnt, hiszen nem számolta bele a hálózati késleltetést. A TrueView ezzel szemben a kliensoldali történéseket, előrejelzéseket rögzíti, így sokkal valósághűbb lehet majd a visszajátszott tartalom. Ez bizony már a CS:GO idejében is hatalmas probléma volt, örömteli, hogy az új játék ilyen téren is tudott fejlődni.

 

 

Betöltés...
Keresés
Keresés